افتخار وطن

یا حسین

افتخار وطن

یا حسین

عجز اسرائیل در مقابل توان موشکی حزب الله


به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ پایگاه اینترنتی روزنامه الاخبار لبنان در گزارشی نوشت رژیم صهیونیستی اعتراف کرد سامانه پدافند هوایی این رژیم در برابر موشک های رزمندگان حزب الله لبنان ناتوان است.عجز اسرائیل در مقابل توان موشکی حزب الله/ آمادگی واشینگتن برای پر کردن شکاف های امنیتی رژیم اشغالگر
خبرهای رسیده از تل آویو نشان می دهد این اعتراف به ناتوانی گرچه به صورت غیر مستقیم ، ایجاب می کند در صورت  بروز مقابله و آغاز پرتاب موشکها به سوی اسرائیل، سامانه دفاعی آمریکا نیز وارد عمل شود.این اعتراف نه تنها از تحلیل داده های اطلاعاتی به دست می آید بلکه نتیجه ای است که  پس از رزمایش مشترک «جنیفر کبرا» در ماه گذشته ، ارتش رژیم صهیونیستی و آمریکا به آن رسیدند.

اطراف حرم مطهر امام حسین (ع) با 800 دوربین کنترل می شود.


به گزارش پارس نیوز،  بیش از ۸۰۰ دوربین مدرن و پیشرفته بخش های مختلف آستان قدس حسینی و ورودی های حرم مطهر امام حسین(ع) را به هدف کنترل موارد مشکوک و سیطره بر امنیت زائران به هم مرتبط می کند.

عکس/ چگونگی کنترل اطراف حرم امام حسین(ع)
پروژه نصب دوربین های پیشرفته مدار بسته پس از بررسی های سه ساله صورت گرفته است.



تاریخ : شنبه 25 اردیبهشت 1395 | 19:25 | چاپ | نویسنده: kaiva

فرمانده نیروی دریایی ارتش:شهید صیاد شیرازی الگوی فرماندهی ولایتمدار است


1395/1/21 شنبه


فرمانده نیروی دریایی ارتش با تشریح خصوصیات ممتاز و منحصر بفرد و اخلاقی سپهبد علی صیادی شیرازی گفت: این شهید الگوی فرماندهی ولایتمدار برای مسئولان است.

 

فرمانده نیروی دریایی ارتش با تشریح خصوصیات ممتاز و منحصر بفرد و اخلاقی سپهبد علی صیادی شیرازی گفت: این شهید الگوی فرماندهی ولایتمدار برای مسئولان است.

امیر دریادار حبیب الله سیاری در حاشیه برگزاری مراسم هفدهمین سالگرد شهادت امیر سپهبد علی صیاد شیرازی در جمع خبرنگاران افزود: این شهید بزرگوار توجه ویژه ای به موضوع جزایر سه گانه (تنب کوچک، تنب بزرگ و بوموسی) داشت و هنگامی که برخی کشورها در این باره یاوه گویی می کردند، پاسخ تندی به آنها داد.

مراسم گرامیداشت هفدهمین سالگرد شهید امیر سپهبد علی صیاد شیرازی صبح شنبه در مسجد ستاد کل نیروهای مسلح و در حضور مسئولان عالیرتبه کشوری و لشکری و مردم برگزار شد.

سپهبد علی صیاد شیرازی 21 فروردین سال 1378 به دست عوامل گروهک منافقین به شهادت رسید.