افتخار وطن

یا حسین

افتخار وطن

یا حسین

در فصل پاییز به سادگی سریع وزن کم کنید+توصیه‌ها

در فصل پاییز به سادگی سریع وزن کم کنید+توصیه‌ها راههای مختلفی برای لاغری و بدست آوردن تناسب اندام وجود دارد از جمله بررسی لباس های روزانه و اینکه آیا لباس های چند سال پیش هنوز اندازه شما است یا دیگر نمی توانید آنها را بپوشید و سالهاست که در کمد لباس ها به فراموشی سپرده شده است. 

در فصول سرد سال به دلیل ماهیت سرد هوا و کم تحرکی افراد بیشتر به نسبت فصول گرم سال با افزایش وزن و چاقی مواجه می شوید برای کاهش وزن می توانید از راهکارهای زیر استفاده کنید و در کمترین زمان به وزن ایده آل خود دست یابید.

  ادامه مطلب ...

جنگنده‌های سوخو ۲۷ روسیه عازم ایران شدند


 
سوخو 27

جنگنده‌های سوخو ۲۷ روسیه برای شرکت در نمایشگاه هوایی کیش - ۲۰۱۶، عازم ایران شدند.

  تیم آکروباتیک شوالیه‌های نیروی هوایی روسیه برای حضور در نمایشگاه هوایی کیش 2016 (KISH 2016) عازم ایران شدند.

این تیم، متشکل از  4 فروند جنگنده سوخو 27 ارتش روسیه است و قرار است که در طول حضور در جزیره کیش، 2 برنامه نمایش هوایی داشته باشند.

با درخواست دمشق، «حشد الشعبی» به سوریه می‌رود

هادی العامری

رئیس سازمان «بدر» عراق اعلام کرد، نیروهای حشد الشعبی بعد از آزادسازی این کشور، به درخواست دمشق، وارد سوریه خواهند شد.

  «هادی العامری» رئیس سازمان بدر عراق و از فرماندهان «حشد الشعبی» (بسیج مردمی)، روز سه‌شنبه اعلام کرد: نیروهای حشد بعد از آزادسازی عراق از اشغال گروه تروریستی داعش، وارد سوریه خواهند شد.

تمدید تحریم ها به معنی لگد زدن به برجام است

دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: تمدید تحریم ها در این شرایط توسط هرکسی مفهومش لگد به برجام است.
تمدید تحریمها به معنی لگد زدن به برجام است"علی شمخانی" دبیر شورای عالی امنیت ملی در یادواره سرداران و4 هزار شهید استان گلستان که درباغ موزه دفاع مقدس برگزار شد در جمع خبرنگاران عنوان کرد: تمدید تحریم ها در این شرایط توسط هرکسی مفهومش لگد به برجام است و ملت ایران این لگد زدن را بی پاسخ نمی گذارد.
 
وی ادامه داد : بسته فنی فراهم کرده ایم که اگر این لگد زدن حاصل شد آن بسته فنی را عمل کنیم به نفعی که آنها مات و مبهوت شوند.

شناسایی دو میوه به عنوان قاتل سرطان

 دو میوه‌ای که قادر به از بین‌بردن مهاجم‌ترین نوع سرطان هستند توسط دانشمندان شناخته شدند. گیلاس و آلبالو قادر به انهدام مهاجم‌ترین نوع سلولهای سرطان هستند. 
این دو میوه خطرناک ترین سلول‌های سرطانی را ازبین می برند ولی جالب است بدانید کوچکترین آسیبی به سلولهای سالم مجاور وارد نمی‌کنند. طبق گزارش محققان دو پلی فنول ( مواد شیمیایی گیاهی ) منجر به مرگ سلول‌های سرطانی می‌شوند. فنول ها ترکیبات طبیعی هستند که به طور خاص در میوه‌ها یافت می‌شوند. 
شناسایی دو میوه به عنوان قاتل سرطان
 
آنتی‌اکسیدان‌های موجود در گیلاس و آلبالو برای درمان سرطان ها بسیار مفید هستند و استفاده از این منابع طبیعی درمانی بسیار توصیه می‌شود. مزیت این روش نسبت به شیمی درمانی ( درمان دوایی ) در این است که استفاده از این دو ماده غذایی بر خلاف شیمی ‌درمانی هیچ آسیبی به سلول‌های سالم وارد نمی کند.