افتخار وطن

یا حسین

افتخار وطن

یا حسین

چشم امید مرفاوی به نتایج پرسپولیس

سرمربی صبای قم گفت: من قهرمانی پرسپولیس را به این تیم تبریک می گویم اما امیدوارم آنها همچنان در سه هفته پایانی با انگیزه بالا در مسابقات شرکت کنند.

به گزارش افکارنیوز، عبدالصمد مرفاوی درباره غیبت عمران زاده در تمرین دیروز اظهار داشت: غیبت وی در تمرین دیروز با من هماهنگ نشده بود اما این بازیکن از امروز در تمرینات حضور یافت.

وی درباره خداحافظی عنایتی از فوتبال خاطرنشان کرد: تصمیمی بوده که عنایتی گرفته و ما باید به آن احترام بگذاریم. البته این بازیکن در دو هفته پایانی کنار ما خواهد بود.

سرمربی صبای قم درباره دیدار مقابل سپاهان خاطرنشان کرد: بازی سختی مقابل سپاهان داریم. سه بازیکن اصلی ما به دلیل محرومیت ما را نمی توانند همراهی کنند اما بازیکن جایگزین جای خالی آنها را پر خواهند کرد و مشکلی از این بابت وجود ندارد.

مرفاوی درباره اینکه فتاحی اعلام کرده در کشورهای خارجی هم مراسم قهرمانی را زودتر برگزار می کنند گفت: مگر فوتبال ما مانند اروپا برگزار می شود که می خواهیم از آنها الگوبرداری کنیم. در فوتبال ایران هر سه هفته یک بار لیگ تعطیل می شود و ما هیچ شباهتی به فوتبال اروپا نداریم که بخواهیم فقط برای مراسم قهرمانی و اهدای جام از آنها الگوبرداری کنیم. من قهرمانی پرسپولیس را به این تیم تبریک می گویم اما امیدوارم آنها همچنان در سه هفته پایانی با انگیزه بالا در مسابقات شرکت کنند.

در برابر بیرانوند تعظیم کن آقای رامبد جوان!

خداداد ابراهیمی مدیر مسئول روزنامه مهران و از روزنامه نگاران پیشکسوت استان ایلام روز سه شنبه در یادداشتی با عنوان در برابر بیرانوند تعظیم کن آقای جوان! به حضور علیرضا بیرانوند دروازه بان پرسپولیس و تیم ملی در برنامه خندوانه پرداخته است.

به گزارش پارس نیوز، در این یادداشت آمده است: تلویزیون از این حیث که ماهیت یک سویه و تعامل رسانه ای یک طرفه دارد و خود می بُرد و خود می دوزد و آن را بر قامت اندیشه مخاطب می پوشاند، را نمی پسندم مگر گاه گاهی خانواده را همراهی کنم و برنامه ای خاص مشاهده کنم.
مثل خندوانه که دیشب دیدم و نخندیدم بلکه مباهات ورزیدم نه به خندوانه بلکه به مهمانش که یک لرستانی اصیل و پاکنژاد بود.
فارغ از رنگ سرخ و آبی به دروازه بان سرخابی تیم ملی وطنم، فوتبالیست ساده و بی پیرایه هم تبارم در خطه زاگرس افتخار می کنم و معتقدم رامبد جوان می بایست در برابر سادگی و آینه داریش تعظیم می کرد و نکرد.
در برابر او که ساده و صمیمی و با تبسمی معنادار در این برنامه گفت؛ رُفتگری و کارواشی و چوپانی را سخت تجربه کرده است و با این گفته اش دل صاحبان این مشاغل را شاد کرد و امیدوار به این معنی که فرو دست ها از هر دست که باشند شاید روزی روزگاری پله های ترقی و پیشرفت را طی کنند.
رامبد جوان باید در برابر مهمان ویژه خندوانه تعظیم می کرد و نکرد چرا که او هم در مسابقات مقدماتی جام جهانی و هم در مسابقات لیگ برتر خوش درخشیده و تیمش را به قهرمانی رسانده بود.
رامبد جوان باید در برابر این لَک با غیرت تعظیم می کرد و نکرد در برابر او که ساده و صمیمی واژه ها را ادا می کرد و ساده و بی ریا از گذشته اش گفت و صادقانه گفت و دیالوگ هایش در دل می نشست و کارگردان کار کُشته خندوانه تسلیم صفای سادگی اش شد و کم آورد.
در این برنامه رامبد جوان دروازه بان بلند قامت فوتبال وطن را مجبور کرد که آواز بخواند و او ساده و ایلیاتی یک دهن آواز خواند.
دروازه بان پرافتخار تیم ملی از گله گوسفندانش گفت، از فرهنگ بومی، از ایمانی که روح و جانش را صیقل داده بود از ناملایمات زندگی اش از عرق ریزی و استرس های مداومش در بازی های بزرگ و دفاع جانانه از دروازه تیم ملی برای همه اینها، طناز خندوانه باید در برابرش تعظیم می کرد و نکرد.
علیرضا بیرانوند با سادگی اش با صفای درونش به خندوانه اعتبار بخشید و مردم را به وجد آورد و سادگی و صفای درونش قهقهه های تصنعی رامبد جوان را به زانو در آورد و به تنهایی مرکز ثقل این برنامه شد

حمله تند کاپیتان پرسپولیس به طارمی و ماهینی

کاپیتان تیم پرسپولیس واکنش تندی به صحبت های برخی از بازیکنان در برنامه تلویزیونی 90 نشان داد.
سید جلال حسینی حسین ماهینی حمله تند کاپیتان پرسپولیس به طارمی و ماهینی
به این مطلب امتیاز دهید
20% 80%

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، در برنامه این هفته 90 آیتمی با حضور پنج بازیکن پرسپولیس پخش شد و در مورد مسائل مختلف به گونه ای طنزآمیز به اظهارنظر پرداختند.

 

یکی از سوژه های این آیتم اظهارات بازیکنان به ویژه مهدی طارمی و حسین ماهینی درباره رفتارهای سیدجلال حسینی بود و مدعی شدند که کاپیتان پرسپولیس معمولا تمام ایرادها را متوجه ماهینی می داند و اقدام به تقلید رفتارهای او کردند.

 

این مسئله اما خیلی زود با واکنش حسینی مواجه و مشخص شد کاپیتان پرسپولیس به شدت از همبازیانش عصبانی شده است.

 

سید جلال در خصوص آیتمی که برخی از بازیکنان پرسپولیس در آن شرکت کرده و صحبت هایی را درباره او انجام دادند، اظهار داشت: «من واقعا برای برخی متاسفم. اگر کسی با خودش مشکل دارد مشکلش را حل کند. من هیچ کاری با حسین ماهینی ندارم. آن ها می خواهند مردم را بخندانند اما بحث خنداندن با این کارها فرق می کند. بازیکنان باید بدانند جایگاه شان کجاست.»

 

وی ادامه داد: «کاری که این ها کردند تا مردم را بخندانند به درد خودشان می خورد. مردم به این چیزها نمی خندند. باید بازیکنان حد و حدودشان را بدانند. همه می دانند که طارمی و ماهینی نقش بازی می کنند. من متاسفم برای برخی که دست به این کارها می زنند.»

باید ایران را هدف بگیریم/ نقطه شروع پیشنهاد شد

«باید حامی قدرتمند اسد یعنی ایران را هدف بگیریم و تحریم خطوط هوایی غیرنظامی می تواند نقطه شروع خوبی باشد ...»
هیل باید ایران را هدف بگیریم/ نقطه شروع پیشنهاد شد
به این مطلب امتیاز دهید
0% 100%

به گزارش سرویسی سیاسی جام نیوز، هیل، پایگاه اطلاع رسانی کنگره آمریکا، خواستار هدف قرار گرفتن ایران به عنوان قدرتمندترین متحد سوریه شد.

 

 

هیل نوشت: استراتژی ترامپ در سوریه باید بر مبنای هدف قرار دادن مهمترین حافظ و پشتیبان بشار اسد یعنی کشور ایران قرار گیرد.

 

 

در ادامه این گزارش آمده است: حملات موشکی که ششم آوریل با دستور ترامپ و در واکنش به استفاده از سلاح های شیمیایی علیه حکومت بشار اسد انجام شد، به احیای اعتبار آمریکا در منطقه کمک کرد و این پس از آن بود که طی سال های اخیر شاهد عقب نشینی و انزوای واشنگتن بودیم.

 

 

هیل افزود: اما اگر رئیس جمهور آمریکا بخواهد واقعا به اسد ضربه بزند باید به سوی ایران بازگشته و این کشور را که حامی اصلی و قدرتمند اسد است نشانه بگیرد.

 

 

این پایگاه آمریکایی ادامه داد: ایجاد اخلال در پروازهای ایران به سوریه، از طریق تشدید دوباره تحریم ها علیه بخش هوایی غیرنظامی ایران می تواند نقطه شروع خوبی برای هدف گرفتن این کشور باشد.