افتخار وطن

یا حسین

افتخار وطن

یا حسین

کاریکاتور/ پرچم برافراشته، پرچم برافروخته!!!

جهان اسلام یکپارچه علیه صهیونیست‌ها/ ملت ایران: "رژیم صهیونیستی نفس‌های آخر را می‌کشد" / پرچم اسرائیل در برنامه زنده کشور ترکیه به آتش کشیده شد / پرچم های آمریکا و رژیم صهیونیستی دراندونزی به آتش کشیده شد / خشم آلمانی ها از رژیم صهیونیستی/ آتش زدن پرچم اسرائیل در کلن / خشم سفیر اسرائیل در برلین

کاریکاتور/ پرچم برافراشته، پرچم برافروخته!!!

مصوبه جدید کنگره فروش هواپیما به ایران را دشوار می‌کند

المانیتور: مصوبه جدید کنگره فروش هواپیما به ایران را دشوار می‌کند

  وبگاه آمریکایی المانیتور گزارش داد طرحی که شب گذشته در مجلس نمایندگان آمریکا به تصویب رسید مستقیما فروش هواپیما‌های مسافربری به ایران را ممنوع نمی‌کند، اما به صورت بالقوه می‌تواند تمایل وزارت خزانه‌داری برای اعطای مجوز فروش هواپیما به ایرانرا کاهش دهد.

در واقع، طرح موسوم به «افزایش نظارت بر فروش هواپیما به ایران» هیچکس را از فروش کالایی به ایران منع نمی‌کند، اما به جهت مسئولیتی که بر دوش وزارت خزانه‌داری آمریکا قرار می‌دهد می‌تواند فرآیند فروش هواپیما به ایران را مختل کند.

گرانی بنزین چه بر سر اقتصاد کشور می آورد؟

زمزمه‌های گرانی قیمت بنزین و گمانه زنی‌های حاکی از افزایش این محصول، از یک هزار و ۵۰۰ تا یک هزار و ۷۰۰ تومان به گوش می‌رسد.

گرانی بنزین چه بر سر اقتصاد کشور می آورد؟/ دغدغه مردم صرفا به نرخ حمل و نقل خلاصه نمی شود  طی روزهای گذشته، اخباری از رسانه ها مبنی بر احتمال افزایش قیمت بنزین تا 1700 تومان  منتشر شد.

پیش از این هم بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت ، خواستار گرانی قیمت بنزینشده و طی روزهای گذشته نیز به موضوع پیگیری دولت برای دریافت مجوز افزایش قیمت بنزین اشاراتی داشته است.

در ظاهر دولت، در تبصره 18 لایحه بودجه سال 97 ،با پیش بینی درآمد 17 هزار و 400 میلیارد تومانی از محل افزایش قیمت حامل های انرژی،کلید گرانی قیمت بنزین را زده است.

موشک‌های ایران دلیل صلح‌طلبی و امنیت‌سازی جمهوری اسلامی است نه جنگ‌طلبی

موشک‌های ایران دلیل صلح‌طلبی و امنیت‌سازی جمهوری اسلامی است نه جنگ‌طلبی

  محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، در حساب اینستاگرامی خود نوشت «توان موشکی ایران برای صلح و امنیت است، سی سال پیش در چنین روزی اولین نسل موشک‌های بالستیک ساخت ایران را در جریان جنگ تحمیلی با موفقیت آزمایش کردیم.

توان موشکی ما به‌عنوان یک عنصر بازدارنده دفاعی، امنیت را برای سرزمین و منطقه ما به همراه آورده است و دشمنان ما بهترین سند و گواه برآنند که موشک‌های ایران برای جنگ ساخته نشده، بلکه دلیل صلح‌طلبی و امنیت سازی جمهوری اسلامی است؛ اگر دستاورد سی‌ساله خود را از دست بدهیم، ناامنی‌های منطقه وارد کشورمان می‌شود.»

منزلگاه بعدی داعش کجا خواهد بود و از آنجا چه می‌خواهد؟

پایان یافتن داعش در عراق و سوریه آینده این گروه تروریستی نیز بسیار مهم است. برخی از کارشناسان معتقدند که صحرای سینا یکی از مناطق احتمالی خواهد بود که داعش برای جایگزینی عراق و سوریه در نظر دارد. اخیرا تلویزیون عراق به نقل از مفتی داعش اعلام کرد که او از عناصر خارجی این گروه خواسته تا به «سرزمین موعود» در مصر و فلسطین بروند، اما مصر چرا به عنوان یکی از مقصد های داعش معرفی شده است؟

منزلگاه بعدی داعش کجا خواهد بود؟

  ادامه مطلب ...