افتخار وطن

یا حسین

افتخار وطن

یا حسین

اطلاعیه روابط عمومی مجلس شورای اسلامی مراسم تحلیف دوازدهمین دوره ریاست‌جمهوری 14 مرداد

  خبرگزاری فارس: مراسم تحلیف دوازدهمین دوره ریاست‌جمهوری 14 مرداد برگزار می‌شود

مراسم تحلیف حسن روحانی به عنوان رئیس‌جمهور دوره دوازدهم شنبه 14 مرداد در محل صحن مجلس شورای اسلامی انجام می‌شود.

به گزارش گروه پارلمانی خبرگزاری فارس، روابط عمومی مجلس شورای اسلامی با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد مراسم تحلیف حسن روحانی به عنوان رئیس‌جمهور دوره دوازدهم در روز شنبه 14 مرداد در محل صحن مجلس شورای اسلامی انجام می‌شود.

پیش از این مهدی کیایی مدیرکل فرهنگی و روابط عمومی مجلس شورای اسلامی اظهار داشته بود مراسم تحلیف رییس جمهور طبق روال قانونی و قبلی در اولین جلسه علنی پس از تنفیذ حکم توسط رهبر معظم انقلاب برگزار خواهد شد.

مقابله با اقدامات ماجراجویانه آمریکا

 جلالی در تشریح جزئیات طرح «مقابله با اقدامات ماجراجویانه آمریکا»:

دولت به تهیه راهبرد جامع مقابله با تهدیدات آمریکا مکلف می‌شود/لیست تحریم ایران هر ساله به‌روز خواهد شد/ سه‌شنبه؛ ارائه طرح به صحن

خبرگزاری فارس: دولت به تهیه راهبرد جامع مقابله با تهدیدات آمریکا مکلف می‌شود/لیست تحریم ایران هر ساله به‌روز خواهد شد/ سه‌شنبه؛ ارائه طرح به صحن

رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس با بیان اینکه طرح مقابله با آمریکا سه‌شنبه به صحن ارائه می‌شود، گفت: وزارت دادگستری از ظرفیت قانون اقدام دولت به پیگیری جبران خسارت ناشی از اقدامات جنایت امریکا علیه ایران استفاده می‌کند.

کاظم جلالی نماینده مردم تهران و رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، در تشریح جزئیات طرح مقابله با اقدامات ماجراجویانه آمریکا با بیان اینکه این طرح شامل 23 ماده و یک مقدمه است، اظهار داشت: در این طرح بیشتر به نوع رفتار ایالات متحده آمریکا پرداخته شده که هم منطقه را به خطر می‌اندازد و هم سیاست خصمانه‌ای را علیه ایران اتخاذ کرده و همچنین اقدامات ماجراجویانه‌ای در منطقه با حمایت از تروریسم و افراطی‌گرایی خشن در پیش گرفته است.


  ادامه مطلب ...

عربستان و اسرائیل برای مقابله با ایران، به‌هم نزدیک شدند

تحلیلگر ارشد صهیونیست مطرح کرد

عربستان و اسرائیل برای مقابله با ایران، به‌هم نزدیک شدند

خبرگزاری فارس: عربستان و اسرائیل برای مقابله با ایران، به‌هم نزدیک شدند

تحلیلگر ارشد صهیونیست نوشت


  ادامه مطلب ...

توطئه جدید ترامپ در راه است +عکس

توطئه جدید ترامپ در راه است +عکس

  سفر ترامپ به عربستان که بازتاب‌های گسترده‌ای در پی داشت موجب برخی تصمیمات در خاندان آل سعود شده است. پس از سفر ترامپ به عربستان موازنه قدرت داخلی در این کشور جابه جا شد. ترامپ قرارداد‌های بزرگی را با شاه آل سعود امضا کرد و پول‌های عربستان به غارت برد اما نه تنها سیاسیون عربستان اعتراضی نکردند بلکه از این سفر به عنوان یک سفر موثر در تقویت روابط بین ریاض و آمریکا یاد می‌کنند.

همکاری ترامپ و آل سعود

پس از سفر ترامپ به عربستان اختلافاتی میان قطر و سایر کشورهای منطقه ایجاد شد. دونالد ترامپ که پیش از این از مردم خواسته بود اخبار موثق را از توییترش دنبال کنند و به دروغ‌های رسانه‌های آمریکایی توجهی نکنند با انتشار پستی در توییترش نوشت:"با پادشاه عربستان سعودی درباره صلح در خاورمیانه گفت‌وگو کردم. اتفاقات جالبی در حال وقوع است"