افتخار وطن

یا حسین

افتخار وطن

یا حسین

ادواردو پیام رسان انقلاب اسلامی می شود



رمان "ادواردو" در واقع اثری مکتوب در تقویت ادبیات مقاومت در جهان است که می‌کوشد با فراملی نشان دادن تفکرات انقلاب اسلامی، جذاب بودن اسلام را برای تمام اقشار مردم دنیا به تصویر کشیده است.
وقتی عالیجناب ادواردو پیام رسان انقلاب اسلامی می شود

به گزارش پایگاه اینترنتی بسیج، تو غلط کردی...آنها یک مشت جادوگرند...حتما جادویت کرده اند...مسلمان ها بزرگترین دشمن ما هستند.

 برای شما که یهودی هستید شاید، ولی برای من نه

تو حق نداری اسلام بیاوری

  ادامه مطلب ...

سردار سلیمانی در دیدار با خانواده شهید "مصطفی بدرالدین


 

شهادت ذوالفقار مصیبتی برای همه امت اسلامی است

روزنامه لبنانی الاخبار نوشت: سردار "قاسم سلیمانی" با حضور در منزل شهید "سید مصطفی بدرالدین" با خانواده این شهید دیدار کرد و گفت: شهادت ذوالفقار مصیبتی برای همه امت اسلامی است.
شهادت ذوالفقار مصیبتی برای همه امت اسلامی است

به گزارش پایگاه اینترنتی بسیج، سردار "قاسم سلیمانی" فرمانده سپاه قدس شنبه شب گذشته با حضور در منزل شهید "سید مصطفی بدرالدین" در منطقه "الغبیری" ضاحیه جنوبی بیروت با خانواده این شهید دیدار و تاکید کرد که شهادت ذوالفقار مصیبتی برای همه امت اسلامی است.

ادامه مطلب ...

مرد شماره ۱ دیده‌بانی


گناهی که شهید مدافع حرم عهد کرد ترکش کند

همرزم شهید مدافع حرم گفت: یک خصلت بد در آموزش داشت و آن هم بددهانی بود. یک روز گفت من با خودم عهد کردم این کار را ترک کنم. با همتی که داشت سر عهدش ایستاد، آنقدر خوب شد که حتی به بقیه بچه‌ها تذکر می‌داد.
گناهی که شهید مدافع حرم عهد کرد ترکش کند
به گزارش پایگاه اینترنتی بسیج، محمود رادمهر جانشین عملیات لشگر 25 کربلا و متولد 1360 بود که در راه دفاع از حرم عقیله بنی هاشم در شهرک «خان طومان» توسط تروریست های تکفیری به فیض عظیم شهادت نایل آمد. یکی از همرزمان این شهید عزیز خاطراتی را از او اینگونه روایت می کند:

 

ادامه مطلب ...