افتخار وطن

یا حسین

افتخار وطن

یا حسین

امروز، پدافند ارتش یک یگان زنده با نشاط و عملیاتی است

  به نقل از روابط عمومی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص)، امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان جانشین فرمانده کل ارتش دراین بازدیددر جمع معاونین و فرماندهان مناطق  قرارگاه  پدافند هوایی، اظهار کرد: امروز پدافند ارتش یک یگان زنده، با نشاط و عملیاتی است و در عرصه های مختلف قابلیت ها و صلاحیت های خود را نشان داده است.جانشین فرمانده کل ارتش گفت: امروز با شکل تازه ای از تهدیدها روبرو هستیم که از نظر نوع، شکل و اندازه با گذشته تفاوت دارد و همه ما وظیفه داریم متناسب با تهدیدها ظرفیت دفاعی لازم را ایجاد کنیم.

وی در ادامه افزود: با توجه به اینکه قرارگاه پدافند هوایی یک نیروی نوپاست اما با تلاش و پشتکار کارکنانش توانسته قدم های بلندی متناسب با تهدیدهای روز بر دارد و بتواند به صنعت کشور در حوزه های مختلف کمک کرده و خدمات خوبی را ارائه کند.

امیر سرتیپ پوردستان در پایان تصریح کرد: ولایت مداری و تعهد و تلاش و پشتکار خستگی ناپذیر از شاخصه های موفقیت قرارگاه پدافند هواییخاتم الانبیا(ص) است.

جزییات حادثه تیراندازی در آبیک قزوین اعلام شد

 به دنبال حادثه تیراندازی در پادگان آبیک قزوین، رئیس بازرسی نیروی زمینی ارتش توضیحات تکمیلی را در اختیار رسانه‌ها قرار داد.


   به نقل از روابط عمومی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، امیر سرتیپ دوم علی سامانی رئیس بازرسی نیروی زمینی ارتش ضمن ابراز تأسف، تسلیت و همدردی با خانواده‌های سربازان داغدیده و همچنین مجروحان حادثه اخیر پادگان آبیک قزوین، اظهار داشت:

ادامه مطلب ...

رونمایی از خودروی مریخ نورد

 ناسا خودرویی ساخته که سرنشین‌های آن می‌توانند درفضارانندگیکنند.این درو قابلیت ذخیره اکسیژنبه مدت دو روز را دارد و سوخت آن به مقداری است که راننده می‌تواند سه روز کامل به مسیر خود ادامه دهد.

 

ظریف در واکنش به اظهارات اخیر مقام‌های آمریکایی:

خودتان را فریب ندهید؛ تغییر حکومت ایران امکان‌پذیر نیست

ظریف

«محمدجواد ظریف» وزیر امور خارجه ایران که برای شرکت در اجلاس سازمان ملل به نیویورک رفته است،‌ بامداد امروز سه شنبه در شورای روابط خارجی آمریکا حاضر شد و به ایراد سخنرانی پرداخت.

 بنا بر این گزارش،‌ ظریف در این سخنرانی تأکید کرد،‌  ایران به آژانس بین‌المللی انرژی اتمی اختیار راستی‌آزمایی از پایبندی به تعهداتش تحت برجام را داده و آژانس هر بار این پایبندی را تأیید کرده است.

وی در واکنش به اظهارات مداخله ‌جویانه اخیر مقام‌های آمریکایی گفت: خودتان را فریب ندهید؛ تغییر حکومت ایران امکان‌پذیر نیست.